16 Temmuz 2015 Perşembe

Başlarken

Yeni bir eğitim projesi tasarımı için yardım istemek, projeyi tasarlamak, hayata geçirene kadar mücadele etmek, yaşatmak, yaşamasını garanti altına almak hedefiyle bu sayfaları kullanacağım.

Hayalimi anlatmak, ilkelerimi, yöntemlerimi belirlemek için ayrı sayfalar yayınlayacağım. En üstteki sayfada tasarının son halini sürekli görebileceksiniz, eski sayfalarda ise önceki sürümler bulunacak. Böylece tasarının gelişimini izlemek mümkün olacak.

Eğitim, insanlık, Türkiye tarihinden projeleri, kişilikleri adlarıyla kullanmamaya dikkat edeceğim. Tarihin her türlü kazanımından örnek alınabilir ancak adları kullanmak onlarla özdeşleşmek, katı birer kalıp haline gelmiş anlamlarıyla sınırlı kalmak sonucunu doğuruyor. Bu olumlu katkı sağlayacak bir şey değil.

Şu aşamada başta eğitimciler olmak üzere, herkesin katkılarına çok ihtiyacım var. Lütfen yorumlarınızı ve olumlu olumsuz görüşlerinizi paylaşın.

Kendimle ilgili çok fazla bilgi vermeyeceğim. İsteyen Internet'ten görüşlerimi öğrenebilir ancak hem beni kat kat aşan bireyler yetiştirmek, hem de benden çok farklı düşünen insanların gelecek hayallerini hayallerime katmak istiyorum.

Başlangıçta imkansız gözükebilir ancak insanlığa ve toplumumuza inanıyorum. Bunu başaracağız, evet, "Gençlerimizle geleceği kazanacağız!".

16 Temmuz 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder